Banii online

Hmmm… n-am nici cea ai mica idee cum sa incep acest articol. Am vazut multe articole de genul acesta, dar tot neinspirata ma simt. In fine, sa incepem :D… stateam zilele trecute si ma gandeam cum sa mai fac un ban in plus tinand cont in in urmatoarele 11 luni voi sta acasa in concediu de crestere copil si mi-am adus aminte de vremea cand eram studenta si lucram la firmele de sondaje de opinie, atunci sunam si stresam eu lumea, acum am cautat pe google – sondaje de opinie online platite – si am ajuns la un site care la inceput mi s-a parut ciudatel, dar care acum imi place cu toate ca inca nu am scos nici un ban, dar care promite ca la 50 $ poti retrage suma. Acest site este http://www.viespar.ro si la conectare iti aloca 5$, prea putin ar spune unii, dar fata de alte site-uri de genul acesta care nu te motiveaza nici macar cu 1$ eu zic ca e un inceput bun. Dupa ce m-am inregistrat si am primit cei 5$ am inceput sa fac sondajele, din care sa zicem, pe zi ai putea primi in jur de 10$. Partea un pic proasta la acest site este ca pentru aceste task-uri (asa le numesc ei) primesti putini banii. Tot o parte proasta, as zice eu, este ca trebuie la anumite articole sa le dai like-uri pe pagina de facebook, iar unele zic eu ca nu se merita, dar totusi una peste alta pare a fi un site interesant si din care se castiga niste banii, macar sa iesi o seara sa te distrezi :D. Nu stiu altii cum sunt si daca ar fi multumiti, dar cum eu nu am mult timp la dispozitie pentru a sta in fata calculatorului sau pentru a face altceva, sunt multumita de ceea ce as putea castiga in urma rezolvarii acestor task-uri.

Inca un minus acestor task-uri ar fi ca trebuie sa astepti sa vezi daca ai castigat acei banuti si nu trebuie sa astepti doar cateva minute sau o ora – doua ci poti primi raspunsul si in 7 zile, dar daca nu vrei doar sa stai in fata calculatorului si sa „zapacesti” facebook-ul toata ziua fara sa castigi ceva, poti rezolva task-urile si in timp se vad si banuti in cont.

Eu una am incredere ca voi fi platita cand voi atinge acel prag de 50$, ca imi voi putea retrage banii, nu stiu cand voi ajunge la pragul acela pentru ca nu fac mai mult de, sa zicem,  10 task-uri/zi cand ei imi dau sa rezolv undeva in jur de 25-30 poate chiar mai mult task-uri/zi.

Asa ca cine isi doreste sa mai isi bage ceva banuti in portofel, daca vrei poti face cei 50$ in cateva zile, poate accesa http://www.viespar.ro/?reff=f4816613fd21ba4bdd50cf514115df0a.

O zi buna!

Un gând despre “Banii online

Lasă un răspuns

